Politica de Retur
Daca doriti sa returnati un produs comandat va rugam sa completati formularul de retur.
Retururile comerciale si reclamatiile produselor initiale de catre Cumparator se pot face numai in cazurile si in conditiile prevazute de prezentul contract.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Retururile comerciale si reclamatiile produselor initiale de catre Cumparator se pot face numai in cazurile si in conditiile prevazute de prezentul contract.
Marfa implicata in retur trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- marfa care ne-a fost returnata trebuie sa fie in stare perfecta, corespunzatoare pentru revalorificare; daca ambalaul este deteriorat, Vanzatorul isi rezera dreptul de a nu accepta returul de marfa sau de a se retine o penalizare de pana la 50% din valoarea marfii;
- in cazul in care returnarea de marfa este cauzata de Vanzator, acesta nu va percepe taxe, in speta poate fi vorba doar de cazuri reale de garantie si livrari gresite;
- piesele a caror valoare pe bucata este mai mica de 10 lei nu fac obiectul returnarii;
- nu se accepta returul pieselor a caror sigil sau marcaj a fost deteriorat.
PENTRU PIESELE COMANDATE GRESIT CUMPARATORUL TREBUIE SA ACHITE TAXA DE CURIERAT TUR-RETUR !!!!!!!!!
PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile lucratoare din momentul solicitarii.
NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS DOAR IN CONT !!!
Piesa trebuie sa fie in aceeasi stare in care o trimitem noi.
Nu acceptam retur la piese deteriorate sau desfacute de client.
In caz de defect ramburs contravaloare produs se ofera doar daca nu va putem schimba piesa cu una identica cu cea cumparata.
Pentru solutionarea reclamatiilor privitoare la returul de marfa Cumparatorul va trebui sa completeze un formular de retur marfa pus la dispozitie de catre Vanzator ( care va fi valabil doar dupa ce va fi semnat de un reprezentant al Vanzatorului ) si sa anexeze in functie de caz – documentele de achizitie a piesei ( factura fiscala, chitanta, etc ).
In situatia in care marfa se livreaza numai cu piesa pe care o inlocuieste la schimb, iar Cumparatorul nu o preda Vanzatorului, Vanzatorul va factura cu minus contravaloarea acesteia de indata ce ii este predata, dar numai dupa examinarea prealabila a starii acestei piese urmarindu-se primordial respectarea cerintelor impuse de furnizorul Vanzatorului.